Deletedmom5284 BabyAsiia Keşif canım o aylar öyle oluyor, benim kızım diş çıkarırken hiç salyalı olmadı yani 5. ayda salyası bitti tamamen, ilk dişlerini 6 ay 27 günlükken çıkardı altlardan önce iki sonra iki toplam dört tane
Hellobacilar BabyAsiia inşallah bebeğiniz de kolay atlatır zeytinyağ karanfilden karışım yapıp 2 gün dolapta bekletip sonra bebeğin damaklarına masaj yapabilirsiniz birde taze soğan pırasa sapları damaklarını uyuşturur rahatlatır
BabyAsiia Hellobacilar ben bu taze soğan olayını bu gece çözdüm bu arada. Hep derdim bu insanlar manyak mı niye küçücük çocuğun eline soğan veriyorlar.😅 Ah cahillik
Hellobacilar BabyAsiia kızz sen ne diyorsun benim ilk çocuğum ben çocuk doktoru asistanıyım doktorum hastalara soğan ver diyince hep komiğime giderdi gözümde soğan yiyen bebek canlanırdı hep 😂
3MelekAnnesi3 BabyAsiia ayyy olsun yürüyünce veriyolar yaa 😂😂hatta hiç almıyorlar belli bir dönem o yüzden üzülme o kiloları hep boyuna gider korkma 👌
Esan06 BabyAsiia her cocuk bir değil kimileri zor geçiriyor kimi daha rahat atlatıyor onu da kolyeyi yoruyor olabilir yazıları bende görüyorum fayda ediyor mudur bilemiyorum ama bi anne olarak o korkuyu sürekli düşünmek biraz büyük bi cocuk olsa denenebilir ama çok küçükler cesaret edemem ben
Mommy_Bird BabyAsiia hepsi öyle boncukların aralarında tel tek dügüm var yani kopsa bile kolye boncuklar dağılmaz bende kullandım kızıma ve etkisi olduğunu düşünüyorum salya sorunumuz yok olmıstu ve diş çıkarırken ateş Vs olmadı gündüz taktım yatarken çıkararak kullandım diş döneminde
Tuba BabyAsiia evet ishal da olabiliyorlar. Benim aldığım kehribarın boncukların arası hep düğümlü, kopsa dahi boncukları dökülmüyor. Biri 2,5 senedir takıyor diğeri de 1,5 senedir ve henüz kopma falan olmadı.
Tuba BabyAsiia evet ishal da olabiliyorlar. Benim aldığım kehribarın boncukların arası hep düğümlü, kopsa dahi boncukları dökülmüyor. Biri 2,5 senedir takıyor diğeri de 1,5 senedir ve henüz kopma falan olmadı.
Minikkusuumm BabyAsiia amcam din adamı ona sormuştum da yeni yeni icatlar çıkardılar iyice demişti çokta rahat diş çıkardık çok şükür 10 aylık 8 dışımız var
tatlipatatesmom BabyAsiia yani bebekten bebege değişir şişmiş se kizarmissa yeri beyaz beyaz olduysa kısa sürede çıkarır. Bizim şişmisti iyice dr bu ay icinde cikariri dedi sonra beyaz beyaz oldu yerleri iki gun sonra da birisi patladı diğer gun diğeri patladı
Chocoletebitter BabyAsiia 2 ay önce aldım 4 ay 25 günlük halen takmadım, yarın takayım Bi deneyim bakayım faydası oluyor mu