SSYSmyye Kızlar ne zaman geçer bu, kalkan kullandığım halde her yerim sırılsıklam oluyor sinir oldum ya
Pnrdadas SSYSmyye aynı dertten muzdaribiz göğüslerim hep yara zaten gümüş kapak kullanıyorum şimdi ped ifla etmiyor havlu koyunca çok pot rahatsız edici oluyor.
Yuksel33 SSYSmyye bende zar zor doyuruyorum 2 aydır 1 damla aktığını bilmem keşke benimde öyle olsa Allah veriyor yat kalk dua et 😄
Haticeyuce SSYSmyye 3. Aydaan sonra goguslerim terbiye olmaya başlamıştı canm 2 3 den sonra duzeliyor merak etme
Glstn SSYSmyye benimde bir ay oldu halen akior ped kullanmama ragmen bazen sutyen atlet ust hepsi islanior cok sinir bozucu ve bebegimde cok huzursuz ben ac die dusunuyorum ama sutun akiorsa ac deil dior etrafindakiler cok saskinim
balmom Yuksel33 canm akması sütun çok olduğu anlamına gelmioki bnmkide akiyo ama yetmio bebeğime Dr anneler aknca sütüm çok die dusunuyo ama alakası yok dedi bana
SSYSmyye Yuksel33 kız yok çok akması o anlama gelmiyo valla saatlerce emziriyorum boşa çocuk hep huzursuz hiç doymuyor vücudun yanlış üretiminden dolayı böyle. Yerli yersiz boşaltıyo🤦🏻♀️ Kaynatama çay götürdüm eğildiğim yerde sehpaya sütüm aktı düşün rezilliği 🤦🏻♀️
SSYSmyye Pnrdadas ileri tarihlerdeki arkadaşlar yazsa da bilsek ne kadar sürecek bu böyle. Uyurken sağıyorum yatak batmasın diye
Pnrdadas SSYSmyye canım yapacak birşey yok bebeğin uyuduğu zamanlar çok dolu dolu olursa sağ uyanınca icirirsin