Arslann 4.ay aşısı 4.aya girildiğindemi yoksa 4.ayın sonundamı oluyor arkadaşlar ve demir ilacı hakkında bilgisi olan var mı
Mlkhrn Arslann 4ay bittiğinde yani sonunda. Demir ilacı ile ilgili neyi soruyorsunuz? Bildiğimizi aktaralım
Deletedmom_14 Arslann merhaba biz 4 ay 7 günlükken olmuştuk aşımızı ve demir ilacını da sağlık ocağı vermişti ama içeriği temiz olmadığı için ve yan etkilerinin olduğu için hiç kullanmadım. Ocean microfer aldık ve onu kullanıyoruz.