herseySeninleguzel11 Kızlar merhaba oğlum 6 aylık olacak 3 aydan beri saçlarım inanılmaz dökülüyor. Sacimi taramaya korkuyorum .Hele duş sonrası inanılmaz. Eskiden hep saclarimi salardim toplu sac hic sevmem mecbur topluyorum . Sizin nasıl bu ne zaman bitiyor kel kalacağım yakında zaten çok gür saçlarım yoktu.. Kan degerlerime mı baktirsam ?
Sermec27 herseySeninleguzel11 valla bilmiyorum oğlum 5 bucuk aylık oldu saçım kalmadı artık bir an önce durur dökülmesi inşallah
herseySeninleguzel11 Teemo07 Insallah benim de biter bir arkadas daha yazmış 7 ayda bitti diye hadi inşallah ☺️
Tue Dahiliyeye git kan değerlerine baktır canım. Doğum sonrası değerler düştüğü için dökülmeler artıyormuş, takviyeler ile düzelir durum diye söyledi bir arkadaşım bende cuma gidip baktıracağım değerlerime
herseySeninleguzel11 Tue Aslında fırsatını bulsam çoktan gitmiştim ama bebeğimden oturu gidemiyorum. Onun kontrol gününe alicam artık randevu böyle giderse.
Teemo07 herseySeninleguzel11 🙂 ama ondan sonra da bebelerin saç yolması başlıyor. Yemin ediyorum tiftik tiftik oldum 🤣 elinden avucundan saçımı topluyorum sıpanın. Kediden dolayı 2 güne 1 ev süpürüyordum şimdi kendi saçlarımdan dolayı her gün 🤦🏻♀️