Sdcnk 15 aylıktı hastanede yattığmzda. Ciğer dinlediler ama şöyle bi durum var. Benim bebeğim doktorlardan ve başkasınn kendisine dokunmasından o kadar nefret ediyo ki doktor muayene ederken inanılmaz ağlıyo ve tepiniyo. Yani tutmak muayene etmek imkansız. O yüzden çok yüzeysel bakabiliyolar ve ben doğru düzgün dinlemediklerini sonradam anladım. En son hava verdi doktr buhar makinsei falan dedi ama artk çok geçti. Zaten o gün fenalaştı bebeğim ve direkt yatış verdiler. Birde hastanede ne çektim bana sor. Aklıma geldikçe hala ağlarım. Zor günler