Kizlar 2 sorum var. 1.si benim bebegim bugün 2 aylik oldu ama 1 ay erken dogdu. Yank gelişimini 1 aylik gibi mi düşünmem lazım? 2.de uyanikken sürekli miz miz modunda. Gaz mi giriyor baska bisi mi cozemiyorum çünkü bazen gazini cikarsada miz miz.. Bide emzik almiyor sürekli mrmede daha cok gazi oluyor. Dusunceleriniz nelerdir bu 2 sorum icin