Mrsbayan Dil bağı. Benim kızımda da var. 1.5 yaşında anne baba dede rahatça soleyebiliyo fakat bu aralar farkediyorum çoğu kelimeyi gevelemeye başladı.
Doktor bize şöyle söylemişti. Dil bağı konuşmaya engel bir durum değil. Sadece peltek olabilir, bazı kelimeleri soleyemeyebilir, belkide hiç biri olmayabilir. Biraz cümle kurmaya başlasın ona göre değerlendirip keseriz demişti. Ben kestirme kararı aldım. Kbb doktoruna bı danışın sizde.