Ecre123 kuaförde boya gibi bi ilaç sürüyorlar bi süre bekletiyorlar sonra onun üzerinden dön çekiyolar bi gün sonra yıkatmaya gittim sonra tuzsuz şampuan verdiler yıkarken kazık gibi oluyodu saçım bu ne dedim ama kurutunca yumuşacık düz şekilde çıkıyo saçın 3 4 ay gidiyo denize falan girmezsen