Ben sırt üstü yatmayı çok özlemiştim doğurdum fakat yine yatamıyorum gecede emzirdiğini için hep yan yatıyorum.Saçlarımı boyadım çünkü belirgin beyazlarım var .Bebeğim 2,5 aylık oldu doğum kilolarım gitti ama yinede ne giysem yakıştırmıyorum sürekli emzirdiğini için çok dağınık görünüyorum