Ada_Deniz ceyhunun_annesi saç kestirmek: kestirdim yüz üstü yatmak: hala yatamıyorum saçlarımı ışıltı attırmak:değişiklik olsun diye ama hala yaptıramadım Cilt bakımı yaptırmak: oda olmadı wc ye bile zor gidiyorum bunları yapmak bir hayal tek yapabildiğim de hamileliğim 9 ay mide bulantısı ile geçti bu yüzden de herşeyi yiyemedim fırsat buldukça aklıma gelen midem bulamadığı o an ne varsa yedim annem yaptı sağolsun ben olsam yapamazdım dediğim gibi banyo yapmak bile lüks bana 🙄
ceyhunun_annesi Ada_Deniz ahh bana da malesef wc de bile rahat vermiyo haftasonu eşim bakicak 1 saat falan da saçımı kestircem felâket dökuluyo
ketcapli_lahmacun Kabakcekirdegimiray Ayyy yüz üstü uyumayı çok seviyordum bende. 🥺😅😍 Ama artık yatamıyorum. 🥺🥺🙄 Artık yan uyumaya alıştı bünye.
Kabakcekirdegimiray ketcapli_lahmacun evet bende artık uzun süreli duramıyorum. Boğuluyor muşum gibi 🙄😑
Denizzz88 ceyhunun_annesi kot pantolonlarıma , eteklerime girebiliyorum artık ama hala doğum göbeğim bi tık var tamamen gitmedi 7 ay olacak. Yüz üstü yatamıyorum memelerden malum😄 saçlarımı kestirdim bende hamileyken zaten kestirmemiştim bide öncesinde de zaten uzamıştı çok kestirememiştim bi türlü süpürge gibi olmuştu saçlarım şimdi omuzlarıma kadar kestirdim çok hafifledim rahatım
Ferisss ceyhunun_annesi eski kiloma dönmek 30 kilo aldığım için bu tek isteğimdi 8 ay oldu ve sadece 2 kilo fazlam kaldı 👍🏻👏🏻😊
Uzayiko ceyhunun_annesi 4,5 ay oldu doğum yapalı ; saçımı kestirdim,yüzüstü hatta istediğim gibi yatabiliyorum çok şükür,eski kotlarımın kıyafetlerimi yeniden giyebiliyorum. sadece oje falan süremiyorum tırnaklarım hep kısa güzel durmaz diye düşünüyorum 😐
ceyhunun_annesi Uzayiko oje tırnak konusunda bende şuan hassas davranıyorum tırnaklar onu çizebilir bez değiştiriyoruz hijyenik olmaz diye düşünüyorum
ceyhunun_annesi Adar_-mommy giyersin insaalah bende tam 3 aylik zamanlariydi rahat giymeye başlamıştım sıkmadan olmaya o zamanlar başlamıştı4 ay falan esortmanla gezdim hep 😂
Mihrimah9 Hızlı hızlı yürüyüp zıplamayi felan özlemşşdm 26 kilo almsdm hıc yuruyemıyordm kasık agrısı batmalar kramp btmıyordu
ceyhunun_annesi Mihrimah9 hamileliğin son ayında bende yürüyemiyodum sağ bacağıma surekli kramp giriyodu otursam kalkamiyo kalksam oturamıyodum birden kramp giriyodu dusucem diye çok korkardım ve bu doğum sonrası da sürdü çok şükür ki geçti çok zor valla kramp olayı bende 17 kilo almıştım
ceyhunun_annesi elifineylulu ahaha aynen valla su saat oldu hala sallıyorum ben uyuyom ayakta o uyumuyo valla kulunç giriyo her bi yerime oturduğum yerde uyumaktan 😂😂
Minkpndam Saçlarımı boyatmak hala boyatamadım bebeğim 2 aylık kuaför ortamına götürmek sağlıklı gelmiyor 3. Ayımızda anneme bırakcam aynaya bakmak istemiyorum 😭
ceyhunun_annesi Minkpndam hayirrr öyle deme eminim ki böylede çok güzelsindir, sadece daha iyi hissetmek için bakım yapıyoruz 💕💕💕
Yazannesi1 ceyhunun_annesi Happu momda atıp tutuyordum. Kısacası ben beni ne beklediğini bilmiyormuşum 😂 ben kolay olur diye düşünmüştüm enerji içeceği içecektim kolalar fantalar ama 6 ay oldu soda bile içemedim bebişko çok gazlı. Yüz üstü yatacaktım yatamıyorum memişkolardan. Aslında büyükte değiller ama süt var diye mi bilmiyorum yatamıyorum. 😒
ceyhunun_annesi Yazannesi1 bende yatamıyorum ya agriyo yüzüstü yatınca zaten normal yattığımi da şükrediyorum uyumuyo çünkü fazlasında gözüm yok uyuyum yeter 😂
Dorukcum1954 Saçlarım popomdaydı, kısacık kestirdim ✅ Doğum sonrası gelir gelmez 2 saatlik uykularda bile yüzüstü yattım✅ Saçımı boyatamadım ❌
Eminos ceyhunun_annesi 2,5 aylikken boyattim bi sorunla karsilasmadim ilk boyatmaydi hemde 32 yasindayim 2. Oglum
Uzayiko ceyhunun_annesi amonyaksız boya ile bişe olacağını düşünmüyorum.ben hamileyken de şimdi de boyatıyorum beyazım çok gezemiyorum öyle
Eminos ceyhunun_annesi evde yapilanlarda cok fazla amonyak oluyormus o yuzden agir koku olurmus saclarimi boyattim normaldi asiri koku yoktu kuaforde boyattim
Yazannesi1 ceyhunun_annesi biz beraber yatıyoruz nasıl yatarsam öyle uyanıyorum parmağımı bile oynatmıyorum uyurken. Tüm yaz meyve yiyemedim gazlı diye. Kış geldi lifli meyveleri yine yiyemicem muhtemelen. Saçımı hastaneden gelir gelmez eşim kesti onun dışında koca 6 ayda bişey yapamadım 😂
Minkpndam ceyhunun_annesi hiçbir şey yapasım yok eski ben gitti kendimi bebeğe adadım ama herkes çok fazla pimpiriklisin bu kadar üzerine düşme diyorlar 😢 babasına bırakıyorum iş yapınca onlar odadayken ben başka odada 100 defa arıyorum 😢