Bizde ailecek atlattık. Bebeğim 7 aylıktı 2 gün burun akıntısı ve öksürük oldu ama çok şükür başka birşey olmadı. Bebekler daha kolay atlatıyor merak etmeyin. Emziriyorsanız bol bol emzirin. Ben her gün parol içmiştim o çok rahatlatmıştı. Çok geçmiş olsun