Derin33
Boy biraz da genetik aslında. 70 de bana normal geldi, en alt sınır 69.7 galiba 1 yaş bebekler için. İdeali de 70-75 arası. Yani çokta sıkıntı etmeyin, mamayı sadece boy içinde değil, anne sütünden alamadığı bir çok vitamini barındırıyor içinde. Boy için biraz daha doğal ürünler yedirebilirsiniz, kuruyemiş gibi. Ara öğünlerinin içine ceviz rendeleyebilirsiniz.
Yani sağlığı yerinde olsun bunlar basit şeyler, açıkçası ben ilk günden beri ne boyunu ne kilosunu sorun ediyorum, çoğu kişi oğlum için zayıf der ama doktorumuz gayet yeterli görüyor, ben de öyle. Bu benim için kâfi.