Mom89_ Sevgili anneler sezaryenle doğum yapıp benim hiç göbeğim yok diyenler varmı aramızda acaba ? Ve varsa nasıl . Göbeksizler yazın lütfen biz göbeklilere motivasyon kaynağı olun tavsiye verin . Lütfen lütfen lütfeeeeeeeeennnnn🤩🤩😂😂
esraeerdogann Mom89_ yaaa 52 ile hamile kaldım 67 ile doğurdum bebeğim 7aylık şuan 48 kiloyum ama azcık göbeğim kaldı ne güzel korse kullanıyodum bıraktım biraz daha kullansam göbekte gidecek 😂
Ebruea Mom89_ benim doğumdan önce de çok hafif vardı hala o var. Yani hiç dümdüz bir göbeğim olmadı 50 kiloda bu da benim talihsizliğim galiba
Mom89_ Oykulina doğumdan çok sonra korse taktım ve düzenli takamadım afakanlar basıyodu . Şimdi bin pişmanım aaaahhhhh
Mom89_ esraeerdogann gene kullan belki sekillenşr gene . Ben 11 aylıkım ve kullanıyorum aklıma gelince . Hala umudum var ahahaha
aylizin-annesi Mom89_ benn🙋♀️49 ’la hamile kaldım 68 hatta 69 kiloyla doğum yaptım ve gobeksizim ama bu bence genle alakalı ben hep zayıftım kendimi bildim bileli sanırım buda onun avantaji😊😉
limonlukarpuzzz Mom89_ ben ben ben 😂 hiç bir sey yapmadim zaten genel olarak inanmiyorum boyle seylere genetik sanirim annemdede yok
Mom89_ limonlukarpuzzz aaaaa biz göbeklilere hiç bişey yapmadım dümdüz falan deme. Sinirleniz bak 😂😂😂😂😂😂
Edaacvk Mom89_ 54 li hamile kaldim 78 le doğurdum 12 gün oldu sezeryan olalı dümdüz oldum bile 😏biraz kilo kalsa iyiydi
Uras2021 Edaacvk emzirirken dikkat edin bende doğumdan sonra ne güzel hıcbisey kalmadı demiştim süt olsun diye onu bunu yedirdiler sonuç vahim dikkat edin
1kralice Mom89_ hiç korse de takmadım diyette yapmadım zayıfım hep zayıftım kuzum😬 hastaneden çıktığımda 3 kilo fazlam vardı o da ilk ay gitti
Zeynep-mina12 Mom89_ çok şükür ne göbeğim var ne çatlağım ☺️50 kilo ile hamile kaldım 70 ile doğuma girdim şuan yine 50 kiloyum
3MelekAnnesi3 Mom89_ hiç bir tavsiyem yok valla kendi gitti kayboldu birden halbuki dogumdan cıkınca koridorda gören herkes Allah kurtarsın dedi bende dogum yaptım demiştim ama 40 cıkana kadar uctu gitti göbek
3MelekAnnesi3 Mom89_ zayıf bir insanım belki o yüzden doguma girerken 70 dim oglumun 2 ay asısında tartıldım 50 kiloydum
Selda-gokturk Mom89_ benim xe gitmedi kilo verdim kirk cikana kadar acayip bi istahim artti valla gobek falan gitmedi 😥😀