GoktugTkn şuan 10 ay 10 günlük 1 ay oldu yürümeye başlayalı sürekli yürürken düşüyor normal mi bu durum endişeleniyorum
1kralice GoktugTkn evettt çok normal asla müdahale etmeyin düşe kalka büyüyecek, çok hoşuna gidiyor ağlarsa da kendisi hemen karışmazsanız özgüvenli bir şekilde kalkmasınıda bilir😍
pogacayanakli_aylamm GoktugTkn bizimkide 1 ay okdu yuruyeki 10 aylik tam dusmekle kalmiyor kafasinida her yere vuruyir
GoktugTkn 1kralice teskkur ederim müdahale etmiyorum fazla kendi kalkıyor biraz heycanlı yürüyor zaten
1kralice GoktugTkn çok tatlı oluyorlar 😍 benim kızımın bacakları biraz morardı ama kendi düştüğü için hiç ağlamaz bazen ben görmeden arkamı döndüğümde çarpıyorum düşüyor ancak o zaman ağlar, müdahale etmeyince baya iyi oldu🥰
BuzluKahve GoktugTkn bazen emeklemeden yürüyen çocuklar çok düşebiliyormuş ondan sordum. Benim kızım hiç emeklemeden 9,5 aylık yürümüştü. Hep sakardı çok düşerdi. Eşek kadar oldu hala düşüyor😅