Bu kadar büyük bebekler mama içiyor muydu bana 1 yaş iyi gibi geliyor ek gıdaya ve normal inek sütüne geçiş yapılıyor diye söylüyorum. Yanı ben en azindan kızımda öyle yaptim yasina girdi inek sütüne basladik tabii özel bir sebebiniz vs vardir bilemiyorum