Hanımlar herkese iyi akşamlar kafamı karıştıran bir soru var daha yeni dokuz aylık bir bebeğim var bu zamana kadar çok temkinli davrandım iki gündür bugünle birlikte üç gündür adetim gecikiyor iki kere farklı hastanelerde bthcg testi yaptırdım ikisi de negatif geldi 0.1 ikisi de yani hamile olmayan kişilerdeki gibi. ilk defa bukadr uzun adetim gecikti ama belim de karnım da ağrıyor bilmiyorum hasta mı olcm hamileyim midemde bulanıyor bilmiyorum psikolojikmen mi çok kötüyüm asla düşünmüyorum çocuk zaten bebeğimde çok küçük ayrıca çalışıyorum 😭🙏