Merhaba bundan yaklaşık iki hafta önce bebeğimin kakasında çok hafif bir kan gördük eşimle takip etmeyi düşündük. Çünkü o günlerde kaka yapmakta bayağı zorlanıyordu zorlandığı için olmuştur belki dedik. Aradan 4-5 gün geçti tekrar oldu ve doktora gitme kararı aldık. Doktor da bunun alerjiden olabileceğini ancak tek göstergenin kan olmayacağını bebeğin vücudunda döküntü veya kilo alamama gibi problemlerle birlikte görülürse alerji ihtimalinin düşünülebileceğini söyledi diğer bir ihtimal olarak bağırsaklarında kanamaya yol açabilecek bir durum olup olmadığını anlamak için gaita testi yapmamızı istedi. Kakadan örnek alıp yarım saat içerisinde hastaneye götürdük ve çok şükür temiz çıktı. Doktor bebeğin kilo alımının iyi olduğunu ve diğer alerji belirtilerini de göstermediği için bazen bu tarz şeylerin olabileceğini bu durumu bir daha yaşamazsak üzerinde çok durmamamız gerektiğini söyledi bizde ondan sonra takipte kaldık çok şükür bir daha böyle bir durum yaşamadık, umarım yol gösterici olur sizin içinde. Bu arada bebeğim erkek ve 3 aylık ☺️