Poyrazinannesiiii İphone 11 kullanan anneler memnun musunuz ben almayı istiyorum ama bütçemiz yetmiyor seneye inşalllah😔
Yarenikoo Poyrazinannesiiii ben 6 kullanıyorum bu bile çok güzel begeniyorum 11 dahada güzeldir bende istiyorumda bütcemizi aşıyor
Han30 Poyrazinannesiiii eşim kullanıyor kamerası çok iyi. Eşim çok memnun öncesinde ıphon 7 kullanıyordu
Poyrazinannesiiii Deletedmom5284 Durumum eğer iyi olursa seneye almayı düşündüğüm için sordum canım da baya bi pahalı ne yapsam bilemedim
Yarenikoo Poyrazinannesiiii bütceniz yetiyosa almaya deger özellikle kamerası efsane sonuçta bebeklerimizi falan çekiyoruz hatıra kalması için
Deletedmom5284 Poyrazinannesiiii gereksiz pahalı eşim onu çinden 5 bin tlye getirdi arkadaşına öyle söyliyim burda kazıklıyorrlaar
Anonim11 Poyrazinannesiiii iphone 11 pro kullanıyorum çok memnunum. İphone farkı cidden samsung kullanamıyorum şimdi hiç
Poyrazinannesiiii [silindi] Çok pahalı canım ya 6s kullanıyorum kamerası için almak istedim duruma göre keşke bu kadar pahalı olmasa 😔
Babykagann Poyrazinannesiiii kamerası efsaneee şarjı çok uzun gidiyor güzel telefon inş nasip olur sana
Poyrazinannesiiii Babykagann inşallah canım şuanlık 6s kullanıyorum nasip ederse Rabbim ancak seneye belki ☺️