4lev ne kadar sacma bir düşünce tarzi doktorun saati dakikasi belli en azindan kardesim 3 aylik polis günlerce uyumadan görev yaptigini biliyorum ki hepsi kutsal doktorumuz askerimiz polisimiz karalama politikasi neden. Ha aciklama yapayim kardesim liseyi cok guzel bitirdi yetmedi 4 yil maliye okudu 2 sene kpss denedi atanamadi polislik son çıkışı oldu. Girdi bütün herseyi geçti sadece sözlü mülakat sonucu icin bekledi. Hersey olumluydu ve sonuc 427. Yedeklerde kalmisti neden dedi nasil olur. Tam 6-7 ay parkur çalıştı ozel hoca tutarak sonrasinda pandemi nedeniyle saglikcilar falan fazlaca ataninca kardesime yol göründü polis oldu demem o ki fikriniz yok ama masallah bol keseden atiyosunuz. Doktor maasininda polis maasinin altinda oldugunu sanmiyorum ayrica. Torpil olayi heryerde var bakmakla alakali benim teyzem mesela tarih bölümünü bitirdi 85 aldığı halde atanamadi. Esimin arkadasi 45 puan ile zabıta su anda kadrolu. Ona bakarsan parası varsa ozel uni de istediği bölümü okur tıp okur mesela. Sonra baba parasıyla doktor olur. Bunlara ne diyelim aaaa baba parasi ile olmus mu diyelim ? Adalet sistemi çökük zaten bu ülkede heryerdede böyle ayristirma yaptığınız icin yazdim. Polisin izin günü falan yok. Dun aradim 46 saattir uyumuyorum dedi mesela ek bir parada yok ustelik. Kiyas yaparken tüm sartlari bilin sonra kiyas yapin. Ulkemin her insani benim icin kiymetli simitcisinden tutunda en ust duzey yoneticisine kadar ama kolluk kuvvetlerimiz benim icin daha da kıymetli insan canina deger veren gecesini gunduzune katan pandemi den herkesten daha cok yorulup yipranan sağlık calisanlarimda öyle Allah hepsinden razi olsun ✋