Herkese merhaba kızım 3 ay 21 günlük doğduğundan beri reflüsü var bir ara 3-4 gün kusmadı sonra tekrar kusmaya başlamıştı. Sonra 12-13 gündür hiç kusmuyordu neredeyse. Çok sevinmiştim ama bugün yine aşırı kustu 😐 farklı bişeyde yapmıyorum neden olabilir acaba? Yada böyle böyle mi azalıyor ?🙄 tekrar eskisi gibi olacak diye endişeliyim aşırı yıprandım