Cennet24 Eylulbebek1 buda normal bizde 5265dik çok iyi kilo almis aslinda bir ayda 1.200almis çok iyi üst sınır aylık kilo alimi
Eylulbebek1 Cennet24 bana az geliyor nedendir bilmiyorum çok tombis bi bebek değil zaten etrafında bebekler var çok tombikler
3MelekAnnesi3 Adar_-mommy bizde 3 aylıgız 6550 geldi 6200 yazdı kıyafet düştü herhalde mama ver demişti bana ben vermedim Baska doktorlara sordum sakın verme gayet iyi dediler
Adar_-mommy Cennet24 aynn öyle ben sürekli emziriyorum ama sadece gece yatarken mama veriyorum cunku mama alınca 3 4 saat uyanmıyor
Cennet24 Adar_-mommy benimde sütum az geliyordu mama takviyeli gittik azaltiyorum artık 24saatte 3.4defa 90cc veriyorum
Findikzadem Adar_-mommy gayet iyi kilosu benim oğlum 3 ay 19 günlük 7 kılo çocuk doktorumuz çok iyi çok kilo almasını istemyrm dedi
Findikzadem Eylulbebek1 Suan Sadece anne sütü 20 günlükken mama başladı çocuk doktorumuz günde 4 kere 30 CC şeklinde 1 ay kadar azaltarak devam ettik kilo alınca bıraktırdı
Mhnds Adar_-mommy benimkisi 4900 hiçte psikolojim bozulmuyor yani sağlıklı olsun yeter bence sizde bunu ön planda tutun