Arkadaşlar kızıma letgodan besafe marka oto koltuğu alicam sırf yükseltici özelliği var sıkılmasın dışarıyı izlesin ve en güvenilir markalardan olduğu için sıfırları cok pahali malum arttı cok letgodan buldum bi tane fiyati da cok iyi ama kafa koptuğunda çatlak var kılıfı çıkarırken oldu diyor satıcı baya uygun fiyatlı ama o öyle uzun süre kullanmış sandığınız gibi büyük bi çatlak degil diyor sizce yine de almalı mıyım hic bilmiyorum ve gormedim kafa kopugunde ki çatlak nasil oluyor vs kullananlar fikir verebilir mi cidden uygula satıyor ve hic kullanıma engel değil diyor