civcivoz ben lisedeyken antalyada bir kuaföre yaptirmistim o zama tabi çocukluk çok arastirmamistim wacim yipranmamisti ama kokusu aylarca sacjmdan gitmemişti sonra üniversitedeyken fethiye defalarca yaptırdım saçımda ne yıpranma ne de kötü koku oldu fiyat olarak biraz fazla veriyordum ama adam çok iyi ürün kullanıyordu