Herkese merhaba bebeğim 41. Gününü doldurdu bugün anne sütü ile besleniyor. İkinci haftadan sonra gaz sancıları başladı. Bazen çok sancısı oluyor elimden bişey gelmiyor ve çok kötü oluyorum. Bazen memedeyken öyle içli içli ağlıyor ki sakinleşmiyor ve saatlerce sürüyor gazı atana kadar devam ediyor ıkınıyor kızarıyor geçen kendi saçını tutmuş çekiyordu acıdan ve tabiki bu görüntü beni paramparça yaptı. Doktorumuz önce biogaia verdi günlük altı damla. Sonra başka doktora daha gittik o da relactaz verdi her emzirmede 2 damla. Bir hafta geçti halen düzleme yok ve ben sabaha kadar sancılarıyla başa çıkmaya çalışıyorum çoğu kez emerken uyuyor gaz çıkartayım diye omzuma alıyorum uyanıyor tekrar aynı senaryo. Emdiğinde uyumasına izin versem tekrar gazı bağırsaklarına iniyor yani tam bir kısır döngü içindeyim. Bugün kan tahlili verdik bir haftaya çıkacakmış yumurta akı sarısı süt ve süt ürünlerine bakılacak. Bu konuda tecrübelerinize ihtiyacım var çocuğumu böyle acı çekerken görmek dayanılmaz. Lütfen yardım edin bana