Sevgili anneler oğlum 8 ay 25 günlük akşam üzerinden sonra yediği herşeyi çıkardı yoğurt ve çorba vermiştim belirli aralıklarla çıkardı ve ateşi 37 oluyor bunu yaşayan oldu mu doktora henüz gitmedik zaten başlayalı 2 saat oldu eğer ateş yükselirse acile gideriz yoksa yarını bekler doktoruna gideriz