Kızımda yürümeye başladığından beri içe basma sorunu var. Şu an 22 aylık. Birkaç ay önce ortopediste götürdük. Kalça röntgeni istedi. Herhangi bir sorun çıkmadı şükür. Doktor biz kalçada sıkıntı çıkmasından korkarız. Diğerleri belli bir yaşa kadar kendi kendine düzeliyor dedi. Ortopedik ayakkabı bir marka vs öneriniz var mı dedim gerek yok dedi. Bugün içime sinmedi. Yine bir çocuk doktoruna gittik. Normal yürüttü kızımı baktı bir karşıdan. Düz tabana meyilli dedi. Ortopedia diye bir marka önerdi. Bugün baktım. Biraz tuzlu da. Ama işe yarayacaksa hiç sorun değil yine bir şekilde alırım. İçe basma ve düz tabana meyil problemi yaşayanlar anneler var mı? Varsa ne tarz çözümler buldunuz doktorlarınız ne dedi? Ne çeşit ayakkabılar kullandınız? Bu sorunları olup da düzelen oldu mu? Çok soru sordum ama gerçekten kafama takılıyor. İleride onda özgüven sorunu yaratmasını istemem bu durumun. O yüzden kesin çözüm bulup uygulamam lazım.