sultan_srgn Arimayaa test yaptım negatif cikti acaba erken mi yaptım bugün pembe akıntı geldi tekrar test yapsam ki
Arimayaa sultan_srgn regl geçtikten bi hafta sonra yaptıysanız testi muhtemelen erken sonuc verir canim eger daha erken yapiyosan testi erken gebelik testi almani öneririm
sultan_srgn Arimayaa benim regl gecikmedi aslinda bugün olmam gerekiyordu ama ayın birinde oldum dün kesildi bugün pemebe gibi akıntı geldi
Ceren1234 sultan_srgn test yaptım çıkmadı canm benim ilk gebeliğimde çıkmamıştı testte adet günüme bir iki gün kaldı onu bekliyorum eyer olmazsam doktora gidicegim
sultan_srgn Ceren1234 anladım canım bende bugün yaptım negatif çıktı ama pembe akıntı geldi ve belim çok ağrıyor dünden beri acaba tekrar test yapsam ki
Ceren1234 sultan_srgn aynı şikayetler bendede var bir kaç gün daha bekle bence çünkü çıkmayabiliyor erken gebelikte
ezonunannesi_41 sultan_srgn Her iki ihtimal olabilir bn adet olmadan önce kahverengi akıntm olur ama tutunmada olabilir
sultan_srgn ezonunannesi_41 birinci negatif ama ikinci de negatif çıkmaktan korkuyorum çünkü eşimle çok istiyoruz