Kzy-kara10 Hükümet konağına kaymakam olsun dıye esım gommüs haberım yok ama ben cerrah olmasını ıstıyorum 😂
Gulmur 3122 ben dondurucuya koydum çünkü yarın birgün yavruma ilik nakli lazım olursa kendi göbek bağında var bu çok önemli Allah gosternesinde ben öyle saklıyorum hiç coculmemesi lazım bozuluyor yoksa o yüzden dondurucuda saklıyorum bence sizlerde saklamalisiniz 😊🌹🙏
3MelekAnnesi3 Gulmur ama kuruyup düşüyor kmök hücre için kan olmuyor ki göbek bagı içinde sizin dediginiz plesanta kesilince alınıp saklanan kan ben öyle biliyorum
ebrukls Gulmur Kordon kanının -193 derecede özel koşullarda saklanması gerekiyor. Sizin dondurucuda saklamanızın hiç bir anlamı yok maalesef. Allah hiçbirimizi muhtaç etmesin 🤲 Bende bebeğimin kordon kanını saklatmak istediğim için araştırmıştım ücretleri çok yüksek olduğundan vazgeçtim.
DurununAnnesi12 3122 evde ama evi sevmiyor gezmek istiyor hanımefendi kapıdan çıktığımız an coşuyor 9 aylık 😂
1ana_2evlat 3122 Batıl inanç olduğu için önmesemeyip çöpe attım kızımınkini. Oğlumunkide 2 güne öncelikle düşmüş onuda çöpe atacağım.
Rmeysaik 3122 eşime Boğaziçi Üniversitesinin bahçesine gömdürdüm 😂 Pek inanmıyorum böyle şeylere ama inşallah bir faydası olur 😂
3MelekAnnesi3 3122 evde duruyo inanmıyorum öyle seylere Göbek bagını sacını ilk kıyafetini sapkasını corabını eldivenini dogum bilekliğini cerceve yaptırdım
nmeltem Dunyayigeziyorum eşim güvenlik görevlisine durumu anlattı, adam da izin verdi :) onların görebileceği bi mesafede çok içerilere gitmeden gömdü :))) güvenlikler de çok gülmüş
duru_20 3122 kızım 16aylık göbeği ilk kestiğim tırnakları ve saçından çok az kesmiştim hepsi odasında kavanozda duruyor ben gömmedim
Gulmur 3MelekAnnesi3 vizede diktor demişti göbek bağı ve ilk dışı diye ben göbek bağini saklıyorum dondurucuda ilk dışını de koyucam dondurucuya 😂
2melekannesiii 3MelekAnnesi3 Evet öyle bebeğin plesantasisini doğumda almamız gerek aslında onu alıp kullaniyo hastaneler asıl önemli olan o
Tiredmother 3122 bebeğim 6 aylık oldu hala evrak dosyasında duruyor evde gömmedim bi yere ama büyük kızımın ki kayboldu 😔