moommm Sorum şu benim ikiZleem şuan hipp mama kullanıyorZ 8 aylığız ama merak ediyorum bir yaşında bırakabilirmiyiz? Ve pınarın devam sütü oluyor ya formul mama yerine onu kullanan varmı 1 yaşından sonra o onun yerine gecermi? Tahmin edersinizki mama fyatları cok pahalı ve şimdiden araştırıp bilmek istiyorum
PrensinAnnesi2021 moommm doktorumuz 2 yaşına kadar dedi. Bu yüzden 6 aylık mama stokladık resmen. Tabiki eski fiyatlardan ve son kullanimina dikkat ederek. Fiyatlar çok yüksek oldu
Minikkizimm moommm doktorumuz 2 yasina kadar dedi. Suan 1 yasında süt versem mama yerine 1 2 öğün dedim ben önermiyorum sütü süt bebeklerde iştahsizlik yapabiliyor demisti
kenankaan moommm 1 yaştan sonra devam sütü olarak Geçiyor zaten mamalar. Oğlum 17 aylık sütten kesmek zorunda kaldım ikinci hamilelik nedeniyle, aptamil devam sütü veriyorum
moommm elifclkklp e bebekte 85 tl migrosta 92 tl ama ikizlerm olduğu için bi kutu 24 saatte bitiyr ve büyüdkce daha fazla içicekler doğal olarak🤭 kutudakilereen alıyorum combiotk
ataninannesii moommm anne sutu mantigiyla dusunun en az iki yasina kadar vermelisiniz, bence mamanizi degistirin daha uygun fiyatlilar var. ozellikle buyuk boy alinca cok daha uyguna geliyor.
moommm ataninannesii onuda düşünüyorum açıkcası zaten eğer bu konu aklıma yatmaZsa bütük ihtimal öyle yapacağım peki sizce sonucta ek gıdaya gectik ya güz devam sütü kullanıp gece uyurken formul mama kullansam olurmu peki
moommm PrensinAnnesi2021 hangi marka kullanıyorsunuz mamayı ay inanın stok gibi haftada en az 5 kutu alıyorz ewe bende bi araştrmak istedim
Metesmom moommm Canım büyüdükçe özellikle de devam edersen 1 yaşını geçtikten sonra azaltabilirsin, günde 2 en fazla 3 kez versen yeter.
PrensinAnnesi2021 moommm aptamil kullanıyoruz kilo kilo aldık öyle soyleyeyim. Uykudan önce mama hep aranıyor cunku . Bir de kilo alımı vitamin icin de gerekli. Doktorumuz 2 yaşına kadar dedi ama muhtemel 1,5 yaştan sonra günde 1-2 verilmeye başlanır .
moommm kenankaan öylede tabi benm sütüm olmadığı için doğumdn beri formul mama kullanıyorum marketteki devam sütlernş merak edmiştm
moommm Metesmom haklsıın canım galiba şuan yeme düzenleri tam oturmuş olmadığı için ileriye dönük düşünmek yalnış oluyor galiba o zamna kadar ek gıdayı daha fazla tüketmeye başladıklarında muhtemeln öyle yaparım🤭
kenankaan moommm farklı markaları mı soruyorsunuz anlamadım, ben de sütüm olmaması nedeniyle formül mama verdim, aynısının devamı diyorum, aptamil 1-2-3-4 diye devam ediyor, aptamil 4 te devam sütü yazıyor
Keskeuyusamm Ben de hipp kullanıyordum kızıma. 1 yaşında gece beslenmesini tamamen kestim gün içinde de çok çok nadir bazen hiç mama vermiyorum. O kutu sütleri doktorumuz önermedi açıkçası. Onun yerine ek gıdaya ağırlık verdim ne severse onu yaptım. Karnını doyurup uyutuyorum. Gece su için kalkar sabah da omlet ile güne başlatırım. Allah yardımcınız olsun biz çok para verdik o mamaya şükür kurtulduk
moommm Keskeuyusamm allah razı olsun canım evet cok masraflı oluyor inanki hemde bu dönemde.dediğin gbi eğer 1 yaşına kadar ek gıdayı daha fazla tüketmeye başlarsak inşallah bende dediğin gbi yaparım zaten artık ek gıdaya gectkten snra mamayı daha zor içmeye başladılar
Keskeuyusamm moommm onu dikkat et canım alışkanlık haline getirmesinler. Çat kahve gibi zevkine içiyorlar bir süre sonra 😂 Yani ek gıda almak zorunda olduklarını anlasınlar bir an önce. Hedefin 1 yaş olsun :)
moommm Keskeuyusamm kesnlkle cok haklısın canım😂😂 aynen bn ek gıdaya ağırlık verm baklm nasıl olack🤭 ya ek gıda dönemide ne kdar zormuş tecrübesz bi anne olduğum için ne yedirecem diye düşünmk cok yoruyor. Bu durum ilerde düzelirmi🤭😂😂
Keskeuyusamm moommm yani ah ben ne kitaplara para döktüm hepsi boş. Şimdi karnıyarık tarhana börek tavuk ne pişerse evde onları yiyor 😂
Deletedmom5284 1 yaştan sonra günde 2 kez verseniz yeter bende bırakmayın anne sütü olmadığı için ek besinlerle yeterli vitamini alamaz formül mama zihinsel fiziksel gelişim için çok önemli 2 yaşa kadar
Deletedmom789 moommm benim de ikizlerim var. 2 yaşına kadar öneriliyor normalde ama ben 1 yaşında kestim
moommm Deletedmom789 aa evwt biliyorum sizinle bebek arabası için konuşmuştuk🙈 1 yaşından snra nasıl devam ettiniz rica etsem anlatrmısınız