Selam anneler son 10 gündür gün aşırı göğüslerim tıkanıyor özellikle sol göğsüm. Psikolojik olarak bitiğim artık gün aşırı ağrı çekmekten yine tıkanacak mı diye düşünmekten. Sütümü sağıyorum, sıcak suyla yıkayıp masaj yapıyorum herşeyi deniyorum. Sonunda kızım emerken açılıyor ama yine tıkanıyor yine yine yine bu 5. Oldu 10 günde yaşayan tecrübesi olan yada bilgisi olan var mı? Sonunda mastite dönecek ya da sütüm böyle böyle azalacak bitecek diye korkuyorum.
Bana akıl verin lütfen