MinnakEgem Merhabalar gripten sonra öksürüğüm kaldı acaba ne iyi gelir deneyen hemen geçti diyenler varsa lütfen yardım
150421Elis MinnakEgem Keciboynuzu özü veya pekmezi ile teryagini kucuk bir tavada eritin ustune biraz limon sıkın sonra 1-2 kasik yiyin iyi geliyor
MinnakEgem 150421Elis teşekkür ederim cocuklarda duymuştum ama yetişkinlerde iyi gelir inşallah denicem sağolun