Doga_sever Merhaba. Meningokok asisini yaptiracagim. İki yasina yeni basti bebegim. İlk doz olacak. Agir mi? Deneyimleriniize ihtiyacim var.
Sedakcby Doga_sever nimenrix bişey yapmıyo pek ama bexero hafif ates yapabiliyor. 4.dozu olacak benim de bebeğim haftaya inşallah. 2 doz daha kalıyor
Mimi90 Doga_sever canım iğne giren yer elbetteki agrır ama hemen geçer ateşine çok dikkat et asıdan sonra korkma biz anneler ne aşılar atlattık
mustafayamaninannesi Doga_sever nimenrix bexsero 3 aylıktı yanlış hatırlamıyorsam ilk dozlarını vurdurduk bexsero 2 gün kadar ateş yapmıştı 2. Dozlarında sorun yaşamadık korkmayın
Doga_sever zeynepmommm menenjite neden olan mikrobun adi meningokok. Yani halk arasinda menenjiit asisi diye de geciyor
Defneninannesie 3 doz bexora 2 doz nımenrıx olduk 20 aylık suan butun dozlar Butto bexora vurulcaksınız sanırım 2 gun huysuzluk ve buraz ates ayrı yapıyor .ben asırdan gelınce calpol verdoö ates olmadı ama kolu agrıyordu ve huysuzluk oldu bıraz
Doga_sever Defneninannesie of en korktuguuum :( kol agrisi olur diye uzuluyorum. Neyseki kendisini ifade edecek yaşta. Agriyan yerini soyluyor.
zeynepmommm Doga_sever tşk ederim bnm aklım dada menenjit diye kalmış oğuma 2 doz şekline yapılmıştı kızıma daha vurduramadm
luciferrr Doga_sever biz de ikinci ayı atlattık ama bizde meningekok aşısı pek zorlamadı ama verem aşısı çok acıttı Bi hafta uyku sorunu yaşadık.. Ateşi falan olmadı çok şükür ama ağrısı vardı bu yüzden calpol verdim ama yine huysuzdu Bi hafta