Fadimenurg hepiniz de de kaşıntı var diye okudum o yüzden alerjik ihtimali düşük bulaşıcı bir hastalık olma ihtimali var. Uyuz genelde göbek sırt bacaklarda olur. Tedavisi olan birsey ama ciddiyet istiyor. Ortak kullanılan eşyaları iyice kaynatın carsaf havlu tabak vs gibi. Sonrada doktorun verdiği kremi sürün eğer uyuzsa. Ama ben uyuzum gündüz geçtiğini gece olduğunu duymadim