Kızlar merhaba bayadir yoktum bilen bilir bı bebegimi kaybettim
Ondan sonra yeni toplamaya başladım kndimi
Kaybettigim bebeğimi doğumdan 39.gun spiral taktırdım mayısın sonu gibi
Ve iki üç ay hasta olmadım daha sonra 3 ay üst üste aynı gün hattta aynı saat hasta olmaya başladım ancak diğer ay 4 gün kadar galiba yanlış olmasın gcikti günüm ve bu ay 7 gün hala bsy yok sürekli kontrole gderim gcen ay kontrole gttim hiç bsy yoktu yerindeydi spiral ancak bu ay demir tarzı şey taharetlenirken elime gliyir tam aşağıda degil ama yinede değiyor elime
İnternet te hamilelik gibi syler bahsediyor
Bnde istiyrm bı bebek blki acım azda olsa hafifler diyorum ama daha kndime adam akıllı glemedim vefat eden kzimin seslerini duyuyorum özlem hala var içimde
Kızım bı bebek görsün uyuyan (kardeşini öyle gözleri yumuk şekilde grunce etkilendi galiba ) ağlamaya başlıyor kadınlara rkuyr galiba onun içinde brz istemiyrm yoksa isterim ancak korku bastı beni hani hmilemiyim olursam kızım etkilenip o uyuyunca aglarmi yine aynı seyelr olur da kaybedermiyim bebeğimi diye düşünmekten kafayı yiyecem 7 gündür böyle akıl verin hastaneye gdemiyrum yarın kan testi vermek istiyorum ancak dortor 10 gün gcikince yaptır kan testi dedi fakat içim içimi yiyor sizce yarın gtsemmi 10 günü bklesemmi