tubist Adım adım etkinlik setleri vardi ya iflas etmis ben şok oldum, uyelik alacaktik iyi ki almamisiz, siz de uye olan var mi? nasil bir yol izlenecek acaba, köklü de bir firmaydi.. Valla herkes iflas bayrağını cekmeye basliyor, sonumuz hayrola.
theAna tubist beni de bi kaç defa aradılar son zamanlarda açmamıştım. Üye olamam için arıyorlardı iyi ki olmadım.
Teemo07 tubist benim arkadaşımın aldıgı ürünleri gelmemiş, parasını da iade etmemişler. Bekleyin diyorlarmıs.
minderbob tubist hiç şaşırmadım içindekiler sıradan eğitim materyallerinden farksızdı. YouTube da alanlar içeriğini paylaşmışlar. Şahsen ben para vermek yerine onlardan daha iyi eğitici materyaller hazırladım oğluma. Önemli olan istenen kazanımı vermek.
theAna tubist aynen baya iyiydi içerikleri falan. pdf göndereceğiz diye mesaj atmışlar üye olan annelere.. Çok saçma
Deletedmom4444 tubist Sansliymisiz ben cok bunaltiklari icin almadim 🤓En sonunda suan maddi durumum yok dedim iyi dusunun yok indirimli filan dediler bende kizip engelledim 😂😂
Keskeuyusamm Var ya dün gece eşimle alalım diye karar verdik aradık açmadılar. İnstagramdan yazayım dedim gitmedi. Yani dün alsak para çöptü şaka gibi bir de 24 aylık üyelik alacaktık
Ysmnkta Ben almıştım bayada memnundum aslında üzüldüm alanlar ve paraaı kalanlar naaıl bir yol izleyecek?
Sirius-10 Ysmnkta taksit ile almıştım bankayla görüşmeyi düşünüyorum aklıma başka bi yol gelmiyor napılabilir acaba
tubist Sirius-10 tuketici hakem heyetine basvurun diyorlar, belki paçayı kurtarirlar, iletisime gecip anlatmalari lazim ebeveynlere
Sirius-10 tubist bankayla az önce görüştüm malesef bankanın yapabileceği bi durum değil diyorlar çünkü banka parayı zaten yayınevine ödüyor peşin olarak. Tamamen biz mağdur oluyoruz