Gerçekten yardıma ihtiyacım var. Normalde uykuyu seven bir bebek. Ancak uyku saatleri çok düzensiz. Nerede hata yapıyorum bilmiyorum ya da dönemsel bişey mi sizlere danışmak istedim. İlk bir yıl akşam 10 gibi yatar sabah 8 gibi kalkardı. Gün içinde iki uyku yapar o uykularda toplamda 2-3 saati bulurdu. Geceleri sadece acıkınca uyanır emer tekrar uyuya kalırdı. Şimdi ise herşey tepe taklak oldu. Özellikle diş çıkardığı dönemler çığrımdan çıkıyor ama şuan bi diş huzursuzluğu da yok. Nasıl bi yol izlemeliyim tavsiyelerinize ihtiyacım var. Örneğin dün gece 23:00 gibi uyudu. Gece 3 gibi kalktı ve 5e kadar oturdu benimle. Ağlamadı sadece oyun oynamak etrafı kurcalamak istedi. Uyudu ve sonra 7 gibi uyandı emdi geri uyudu. 11 gibi uyandı. Bu saat bazen 12:30 olabiliyor. Gün içinde mutlaka 2 saat uyuyor. Gece kalkma saatleri de değişiyor ama mutlaka bir iki saat kalkıp oturuyor, bu beni çok yoruyor. Acaba uyanık kalma süresi gündüz az oluyor bunu geceden uyanıp mı tamamlıyor diye düşünüyorum. Erken kaldırdığım günler oluyor, o günlerde bütün gün sersem gibi uykusunu alamadığı için ne yaparsam yapayım yemek yemiyor çok huzursuz oluyor. Ayrıca uykuya dalma şekli de çok çetrefilli. Defalarca kez emmek istiyor. Emiyor emiyor emiyor sonra emziğini ağzına alıyor başını yastığa koyup beni salla diyor. Sonra dalamayınca tekrar emmek istiyor. Sonra tekrar emzik tekrar salla tekrar yat kalk meme emzik salla derken… Şaşırdım kaldım.