Hanımlar iyi akşamlar,
Dün sabah kuru öksürük başladı bende birden. Akşama doğru öksürük şiddetlendi, sürekli öksürür oldum. Boğazım tahriş oldu hatta resmen öksürmekten.
Bu sabah uyandığımda öksürük afedersiniz balgamlıydı. Boğazım nefes alıp verirken bile batıyor. Öksürüyorum. Ayrıca kulak ağrısı, hafif burun tıkanıklığım var.
Yeni varyanttan şüpheleniyorum açıkçası ama hiçbir yere de gitmedik. Kapalı hiçbir alana girmedik, toplu taşıma kullanmıyoruz. Yine de bunlar olmamamız için sebep değil elbette ama size sormak istedim. Bu belirtilerle bir hastalık geçiren oldu mu aranızda?
Bu arada tat ve koku kaybım yok, ateşim yok, kulak ağrısı dışında ağrım yok.