SelimSongur çok geçmiş olsun. Benim oğlum da şu an 5,5 aylık ve amipli dizanteri oldu. Üç gündür antibiyotik alıyoruz. Bence banyo suyundan bulaşması zayıf bir ihtimal. Çocuğun elini tutmaya çalışanlar, öpmeye çalışanlar tehlike bence. Bi de ıslak mendil geliyor aklıma. Temiz ama, olur ya alt değiştirirken elimiz ona değmiş ve çocuk da ıslak mendil kabıyla oynamış olabilir. Çünkü artık her şeyden şüphelenir oldum. Olur ya bu da bir ihtimal.