yaramaz_bocegim
💐
20 aylığız bizde yeni geçirdik şükür. Grip olmuştu hafif atlattık, balgam sökücü ilaç verdi 3 de 3 kere öksürerek ama genelde kusarak attık.
Burun tıkanıklığı içinde fizyolojik seruma devam ettim. Birde burada yazan annelerin önerisini doktoruma sormuştum uygulaya bilirsin demişti.
Gece uyurken Zeytinyağın içine sarımsak ezip karıştırdım ve öksürüğünü tam bitirmesene hafifletmişti çünkü balgam da öldürttüğü için uykusunu bölüyordu bizim gece uyumalarımıza yardımı oldu.