Gupssse çok kullanşlı bizimki chicco poly ben şahsen bu kadar pahalı bişey almıcaktm normal bişey bakıyordum amcamız hedıye almş çok çok kullanşlı boyu kademeli olarak inip cıkıhor kanepede otrup boyunu indrip rahatlıkla doyuruyordum kızımı arkası kademeli olarak yattgı için kızımıda oğlumuda 4 aylıktan beri koydum içine tekerleklı oldgu için rahatlıkla istediğim yere götürüyorum bir de 4 noktalı emnıyet kemeri varkş bu çok önemli hareketlılık döneminde bebekleri kendi tutup kalkıp cıkıyor çok tehlikeli allah korusun eltimde ikea sandalyesi var oğlu 11 aylık kendsi çıkıyor tamamen kemerden dahi kurtuluyor