24 yaşındayım ve 6 senedir bademcik iltihabı ile savaş veriyorum ne antibiyotikler ne iğneler.. iltihap vücudumda eklem ağrıları ve Ateş yapıyor halsizlik çabası. Sesim kısık çıkıyor. Şuan emzirdiğim için hiç bi ilaç kullanamıyorum vitaminler işe yaramıyor. Portakal kivi bi ton meyve hiç bi işe yaramadı. Doktorlar beta mikrobu diyor. Ama alınacak kadar büyük değil bademcikler şişmiyor iltihap oluyor. Bıktım artık . Her kış mutlaka 6-7 kez geçiriyorum ve hiç bi çözümü yok. Başım çatlıyor yerimden kalkamıyorum 3 gündür iştah sıfır. Bi önerisi olan var mı? Gargara karbonatlı su hiç biri fayda etmiyor