dmrkangamze kuzum hepimiz bu yollardan geçtik çok iyi anlıyorum seni, benim kızım 3 ayına kadar yarım saatte bir emerdi oda en fazla yarım saat. Doktorum illa aç olduğu için değil üşüdüğü, terlediği, korktuğu, mutlu olduğu, ağrısı olduğu için yani her duygu durumunda seni ister ve emmek ister demişti. Sabır çekmekten başka çarem yoktu ki hiç birimizin yok. Emin ol geçecek. Sütüne güven emilen memede süt bitmez. 3 4 aydan sonra emme konusu düzene girer