Bana mail bile gelmedi..telefondan ulaşılamıyor instagramdan mesaj atılamıyor yorum yapılamıyor..resmen dolandırılmış hissediyorum kendimi..bir firma hakkında durup dururken iflas kararı çıkmaz gidişat bellidir..o kadar dil döküp abonelik aldılar benden bir de.. madem batıyorsun niye alıyorsun yeni abonelk