hulyaaa-123 Kardeşimin bademcikleri iltihap kaptı 1 2 haftadır geçmedi şuan baya şiş konuşamıyor bile ameliyat olman gerekiyor demişler bademcikleri alacaklarmış ameliyatı olup memnun olanlar var mı
Deletedmom636262 hulyaaa-123 ben oldum 10 yaşındaydım ilk 2 gün ağrım olmuştu sonra geçti ama doktorun iyi olması gerekir yeğenimde oldu ağzından çok kan geldi perişan oldu çocuk tekrar ameliyata aldılar
RuzgarMommys Ben cocukken oldum Gayet rahat bi 30 yil geçirdim üstüne Cok şükür hic rahatsizlik yaşamadım Küçükken cok çekmiştim sürekli hasta olurdum kilo alamazdim hasta hasta bogademcikler de artik çürümüş işe yaramiyordu 10 yasindayken alındı kurtuldum