Meliska Merhaba kizlar 21 gun oldu dogum yapali 6 dikisim oldu…aynayla baktigimda dikis iplerini goruyorum nasil olucak o ipler nezaman dusucek
neslicanben Meliska eğer sezeryansa o dikişleein alınması gerikiyordu 1.hafta da . Normal doğumsa bilgim yok malesef 🤭