Kahveseveranne_ Bebeğim dün rota ilk dozunu oldu2 gün önce başlayan burun tıkanıklığı vardı akmayada başladı ateşide çıkıyor arada çok huzursuz uyurken bile hırlıyor napacamı şaştım 🥺🥺
Deletedmom4444 Kahveseveranne_ Hirilti cigerlerden geliyorsa bi acile gitseniz.Rota asisinin yan etkisi ishal istigfar olur die biliyorim gecmis olsun.
Banu- Kahveseveranne_ yanlış biliyorsam düzeltin ama rota aşısının ishal dışında bişey yaptığını zannetmiyorum. Siz bence doktora götürün, danışın.
Mys01-01 Kahveseveranne_ muayne edip yapması lazım aslında doktora götürün rota hırıltı vs yapmaz ama ateş yapıyor 24 saat
Mys01-01 Kahveseveranne_ ateş normal cünkü rota menejit benzeri aşılar yapabılıyor ama hırıltı burun kısmı normal degıl
Mys01-01 -erCansu- rota dahıl tüm aşılar bızde ateş yaptı ya menejit askısında en yüksegı gördük vucudu ile alakalı sanırım
-erCansu- Kahveseveranne_ normal aşılarını bile sağlık ocağı doktorum mutlaka sorar yakın zamanda hastaneye gittinmi bı skinti varmı diye