Minnakelifim03 2 hafta önce spiral cikarttirdim bugun kan değerim 50 cikmis. Acaba sprila takılıyken hamile miydim bilmiyorum. 2 hafta içinde 50 çıktı değerim gebelik varmidir sizce yada düşük mü yapiyorum
Minnakelifim03 Wolverine spiral takılıyken hamileyken eğer spiral çekince çocuk düşer demişti doktor korktum bende 2 aydır adet olmuyorum. Doktor gebelik var dedi ama korkuyorum düşük yapıyorum diye hic ağrım yok