Geceninr3ngi Ma kullananlar kaç cc veriyorsunuz bebekleriniz kaç aylık benim bebeğim 1:30 aylık 90 içiyor çok mu anlayamadım
esbah Geceninr3ngi benim bebeğim 42 günlük 120cc iciyo baya boğazlı emziriyorum ama sütüm çok az versem 150 de içer 😂
_-annee Geceninr3ngi ben 50 güne kadar 30 cc verdim canım çünkü reflü var 60 verdiğim zaman bile sürekli kusuyordu sık sık 30 vererek devam ettik şuanda 4. Ayımıza yeni girdik 3 saatte 120 cc veriyorum
Bebegimm1 Geceninr3ngi Doyuyorsa normal zaten fazlaligi kusar demk ki bebeginize 90 cc yetiyor her bebek ayni degildir bir de kullandiginiz mamaya gore de degisir bunlar ama ayina gore normal içiyor
Geceninr3ngi Bebegimm1 anlamadığım bir şey var 90 veriyorum iki bucuk 3 saatte acıkıyor bazen mama bitiyor ağlıyor Bir daha mama versem kusuyor ama bir daha mama istiyor bu durumu bir çözemedim
_-annee Geceninr3ngi bizde bşr faydası olmadı canım normal mama yerine anti reflü mamaya kullanmaya başladık çok şükür kusmamız kesildi
Bebegimm1 Geceninr3ngi Mama gaz yapiyor olabilir gazi cikamadigi icinde kusar 2 3 saatte acikmasi normal ama mamadan sonra agliyorsa gaz yapiyordur surekli ikinir haldeyse karni gurulduyorsa gazi vardir
Uzaymekiii Geceninr3ngi kilosunu gr olarak 150 ile çarpıp 8e bölün çıkan miktar öğün miktarı oluyor. Yani mesela 4 kilo bebeğiniz 4000×150=600000 600000/8=75000 yani 75ml en az almadı gereken miktar🙂
Uzaymekiii Rabia_00 3 saatte bir şekilnde hesapladım siz 2 saatte bir verirsiniz mesela o zaman ml miktarını azaltırsınız 🤷🏻♀️
Chocoletebitter Geceninr3ngi 1 buçuk aylıkken 60 90 arası verirdm şuan 150 cc veriyorum 4 ay 24 günlük