pogacayanakli_aylamm Bebegi 9 aylik iken korona asisi olan oldu mu bebegim kizamik asisi oldugu icin bir sorun olur mu
Mavielif Ben 8 aylıkken oldum bebeğim herhangi bişi olmadı emzirdim. Hemşiremiz sadece 9 ayda yumurta beyazını çok az dene bişey yapmıyorsa eğer aşısını burda vururuz bi belirti gösterirse hastanede vururlar aşıyı dedi
pogacayanakli_aylamm Mavielif 8 ay kac gunluktu hemsire bana kizamkk asisi canli bi asi biontech asinida 1 ay sonra ol dedi 1 ay olmasina 2 gun var bisey olur mu acaba diye dusundum
Mavielif pogacayanakli_aylamm 8 ay bir günlüktü oğlum kontrol için gitmiştim oğluma bnde biontech ilk dozu oldum