Arkadaşlar 15 aylık oğlum var. Oğlum doğmadan işten ayrılmıştım kndim bakmak istediğim için.simdide oğlum büyüdü artık evdede çok sıkıldım calismak istiyorum.pazartesi baslicm ama çok fena duygusallığa bağladım nasıl birakcam diye emiyo bide ayrıca.ona haksizlikmi yapıyorum diye😞